سوالات متداول

خرید فالور اینستاگرام ، آری یا خیر؟

شاید این برای شما سوال باشد که آیا فالور اینستاگرام بخریم یا خیر؟

عده بر این باورند که خرید فالوور اینستاگرام برای صفحه ها بی فایده می باشد، ولی صرف نظر از درست یا غلط بودن این مطلب، همه ما می‌دانیم که ارزش و اعتبار یک صفحه بر اساس تعداد فالوورهای آن صفحه می‌باشد.

و اگر این فالوور ها از یک منطقه جغرافیایی مشخص مانند ایران باشند اعتبار آن صفحه به مراتب بالاتر می‌باشد. در نتیجه خرید فالوور ایرانی اینستاگرام باعث افزایش محبوبیت و پیشرفت صفحه شما می‌شود.

شاهد این مدل از صفحه های مطرح و محبوب اینستاگرام از جمله بازیگران، خواننده ها و ورزشکارانی هستند که برای افزایش محبوبیت خود و پیشی گرفتن از رقیبان، اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش لایک و ویو اینستاگرام خود می‌نمایند.

مردم نیز زمانی که می‌بینند شما تعداد دنبال کننده زیادی را برای خود جذب کرده اید، به این فکر می‌کنند که شما چه مطالب مفیدی دارید که باعث شده این تعداد دنبال کننده را به خود جذب کنید که این باعث می‌شود خواه یا ناخواه خود را از غافله دنبال کنندگان شما عقب بدانند و شما را دنبال کنند و این امر باعث جذب فالوور واقعی و باکیفیت و فعال می‌شود.

بی شک جمله معروف ” مردم عقلشان به چشمشان است” را زیاد شنیده اید. متاسفانه یا خوشبختانه امروزه این جمله نمود فراوانی دارد و امروزه کاربران اینستاگرام با وجود تعداد بالای صفحه های محبوب، کمتر به سراغ صفحه های با فالوور پایین می‌روند حتی اگر این صفحه ها مطالب زیبایی را به اشتراگ بگذارند. در نتیجه شما با خرید فالوور برای صفحات تجاری خود نیز می‌تواند اولین قدم برای بازاریابی اینستاگرامی و جذب مشتری از طریق اینستاگرام را بردارید و در ادامه با تبلیغات اینستاگرام فروش محصول خود را بیشتر نمایید.

یکی از جمله صفحه های معروف دیجی کالا می‌باشد که شما با یک بررسی سطحی متوجه اختلاف فاحش تعداد دنبال کننده ها و تعداد لایک و کامنت های این صفحه خواهید شد.

با اینکه اکثر مردم از غیرواقعی بودن این اعداد و ارقام میلیونی خبر دارند اما ناخودآگاه به چشم برتری به این صفحات نگاه می‌کنند و اولین کاری که پس از فالو کردن آن می‌کنند، ایجاد یک کامنت در زیر پست های این صفحات برای جذب و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می‌باشد.

جالب است بدانید برخی از صفحات سلبریتی ها که ۷ یا ۸ میلیون فالوور دارند، بسیاری از اوقات چیزی در حدود ۲۰۰ کا لایک و ۶۰۰ کا ویو دارند که قسمتی از این تعداد ویو ها را نیز از وب سایت ما و یا وب سایت های مشابه خریداری می‌کنند، برای مثال خرید ۱۰۰ کا ویو برای یک کلیپ تصویری به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای یک بازیگر، سلبریتی و یا فروشگاه مطرح اینترنتی مبلغ ناچیزی می‌باشد.

با این تفاصیر که ذکر شد صرف نظر از اینکه صفحه خود را چه مدت هست که ساخته اید و اینکه چه مقدار دنبال کننده دارید، شما می‌توانید با خرید فالوور ایرانی و لایک اینستاگرام، محبوبیت صفحه خود را افزایش دهید و در ادامه با تبلیغات اینستاگرام و تبادل مناسب با افراد دارای پیج اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام خود را تضمین کنید. کاربران زمانی که می‌ببینند شما دنبال کننده زیادی دارید ناخودآگاه ترغیب می‌شوند تا شما را دنبال کنند تا ببینند چه چیزی در مورد پست های شما جالب است.

نحوه پابلیک (عمومی) کردن پیج اینستاگرام

شما برای انجام کلیه سفارشات می‌بایست صفحه اینستاگرام خود را در حالت عمومی قرار دهید. برای عمومی کردن صفحه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

۱- وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

۲- وارد قسمت پروفایل خود شوید.

۳- در قسمت بالا سمت راست صفحه خود علامت سه خط را لمس کنید.

۴- دکمه تنظیمات که در پایین صفحه ظاهر می‌شود و به شکل چرخ دنده است را فشار دهید.

۵- در قسمت Account گزینه Private Account را در حالت خاموش قرار دهید.

لینک پست خود را چگونه کپی کنیم؟

شما برای خرید لایک اینستاگرام، خرید بازدید فیلم، خرید کامنت پست و … نیاز دارید تا آدرس اینترتی آن پست را کپی کنید و در وب سایت ما و در قسمت مربوطه جایگذاری ( paste ) کنید. برای انجام این کار مراحل پایین را به ترتیب انجام دهید.

۱- وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

۲- پست مورد نظر خود را که می‌خواهید برایش سفارش ثبت کنید را انتخاب کنید (مهم نیست این پست متعلق به صفحه شما باشد یا دوستانتان)

۳- آیکون منو (سه نقطه) که در گوشه بالا سمت راست پست قرار دارد را بزنید.

۴- از منوی باز شده، گزینه Copy Link را انتخاب کنید تا آدرس اینترنتی پست مورد نظرتان در کلیپ بورد گوشی شما ذخیره شود.

۵- در موقع سفارش با نگه داشتن انگشت خود در محل مورد نظر، لینک را جایگذاری ( paste ) نمایید و بقیه مراحل سفارش را انجام دهید.

نکات مهم قبل از سفارش

از اینکه استوری باز را برای خرید انتخاب کرده اید سپاسگذاریم و لطفاً برای خرید نکات زیر را رعایت فرمایید.

۱- قبل از سفارش از پابلیک (عمومی) بودن صفحه خود اطمینان حاصل فرمایید و تا تکمیل شدن سفارش صفحه خود را در حالت خصوصی (پرایویت) قرار ندهید.

۲- در حین انجام سفارش از تغییر نام کاربری صفحه خود جداً پرهیز نمایید.

۳- به علت اتوماتیک بودن اکثر سفارشات، تغییر لینک پس از سفارش امکان پذیر نمی‌باشد، لذا در وارد کردن آدرس ها دقت کافی داشته باشید.

۴- در هنگام ثبت سفارش شماره همراه یا آیدی تلگرام خود را به درستی وارد کنید و در صورت اشتباه بودن امکان پیگیری وجود ندارد.

۵- حتماً پس از تکمیل سفارش از کد پیگیری نمایش داده شده از صفحه گوشی یا کامپیوتر خود عکس تهیه فرمایید.

۶- رمز عبور اینستاگرام خود را در اختیار هیچ فردی قرار ندهید.

علت پایین بودن قیمت های سایت استوری باز نسبت به سایر سایت های دیگر چیست؟

بی شک استوری باز ارزان ترین خدمات اینستاگرام را در بین سایت های ایرانی دارد؛ زیرا خرید فالوور ارزان، یک هدف و یک باور برای مدیران استوری باز می‌باشد و با یک جست و جوی ساده می‌توانید قیمت دیگر وب سایت ها را با ما مقایسه و صحت این ادعا را بررسی نمایید.

در استوری باز تمامی سفارشات بدون واسطه و توسط تیم استوری باز که در حدود ۷ نفر می‌باشد، انجام می‌شود. که این بدون واسطه بودن در ارزان بودن قیمت ها و انجام سریع سفارشات نمود می‌کند.

استوری باز یک وب سایت مادر می باشد و برخی از وب سایت های ایرانی فعال در زمینه خدمات اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی سفارشات خود را پس از دریافت، در پنل استوری باز ثبت می‌کنند.

در واقع خرید از استوری باز، بی واسطه ترین خرید می‌باشد.

سوالات متداول در مورد خرید فالور اینستاگرام

ویژگی فالورهایی که می خرید چیست؟

۱- فالور ها ریزش کمی دارند و ما برای جبران ریزش های احتمالی تقریبا ۱۰ درصد بیشتر به عنوان هدیه در هر سفارش برای مشتریان خود ارسال می‌کنیم.

۲- بی شک ارزان ترین قیمت خرید فالور ایرانی و فیک را پرداخت می‌کنید.

۳- در سریع ترین زمان ممکن تکمیل می‌شود.

۴- افزایش فالور، لایک و کامنت توسط افراد کاملاً ایرانی انجام می‌شود.

۵- بدون واسطه انجام می‌شود.

۶- کاملاً قانونی و کنترل شده است.

آیا فالور های که با نام “واقعی” می فروشید ، واقعی هستند؟

بله ، فالورهای ایرانی استوری باز کاملاً واقعی می باشند.

فالور واقعی به این معنی است که توسط افراد ایرانی و با شماره تلفن در اینستاگرام وریفای یا تایید شده و ساخته شده اند و بر خلاف فالورهای خارجی هستند که کاملاً به وسیله ربات اینستاگرام ساخته شده اند.

اکانت هایی که با ربات اینستاگرام ساخته می‌شوند هر چند ماه یک بار توسط شرکت اینستاگرام شناسایی می‌شوند و به طور کامل حذف می‌شوند که باعث حذف ناگهانی فالورهای افرادی می‌شوند که اقدام به خرید های فالوور خارجی می کنند.

ولی شما با خرید فالور ایرانی اینستاگرام از استوری باز دچار این مشکلات نخواهید شد. البته فالور واقعی صرفاً به این معنی نیست که این فالورها از محصولات شما خریداری کنند و یا برای شما لایک و کامنت بگذارند. لذا شما می توانید برای افزایش لایک اینستاگرام و بازدید پست اینستاگرام خود از سرویس خرید لایک اینستاگرام و بازدید پست اینستاگرام استفاده نمایید. در ضمن ما برای اعتمادسازی بیشتر برای هر پست فیلم شما عزیزان مقدار ۱۰۰۰ بازدید رایگان قرار داده ایم تا هم نمونه ای از خدمات اینستاگرام ما را تجربه کنید و هم سرعت ارسال سفارشات را ملاحضه فرمایید.

آیا فالور های که با نام “واقعی” می فروشید ، فعال هستند؟

در رابطه با فعال بودن فالور ها باید به این نکته اشاره کنیم که آیا خود شما در اینستاگرام فعال هستید و همواره پست های دیگران را لایک می‌کنید و یا کامنت می‌گذارید؟

بی شک این گونه نیست و هیچ فالور فعال صد در صدی وجود ندارد و هیچ وب سایتی به شما فالور فعال اینستاگرام نمی‌فروشد و اصلاً همچنین چیزی وجود ندارد.

استوری باز دارای سرویس فالوور لایک زن می‌باشد که ۲۵ درصد لایک برای ۲۰ پست بعدی شما را تضمین می‌کند و همچنین شما می توانید با خرید بسته لایک اتوماتیک یا همان اتولایک ، برای پست هایی که در آینده قرار خواهید داد لایک اتوماتیک اینستاگرام خریداری نمایید.

چرا فالور ها ریزش دارند؟

تمام سفارشات فالور ایرانی توسط افراد واقعی و ایرانی انجام می‌شود و اگر کسی قصد آنفالو کردن شما را داشته باشد ما نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم و ریزش فالور ها بستگی زیادی به فعالیت مناسب شما خواهند داشت. با این وجود ما همواره این سفارشات را با ۱۰ درصد فالور بیشتر از مقدار ثبت سفارش شما، به عنوان هدیه انجام می‌دهیم تا این ریزش های احتمالی جبران شود و شما حداقل همان مقداری که سفارش داده اید را دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما این است که همواره و به طور مرتب در صفحه خود فعالیت داشته باشید و محتوای مناسب دنبال کننده های خود قرار دهید تا ریزش ها به حداقل برسد.

برای رضایت مندی هر چه بیشتر شما ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که پس از ۴۸ ساعت اگر ریزش ها بیش از مقدار پیش بینی شده باشد، با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا مقدار ریزش اضافه به صورت رایگان برای شما جبران کند.

فالور ایرانی بخریم یا فالور خارجی؟

همان طور که در مطالب قبلی اشاره کردیم فالور های خارجی همگی توسط ربات اینستاگرام ساخته می‌شوند و در صورت شناسایی توسط اینستاگرام (که بی شک شناسایی می‌شوند) به یک باره بیشتر فالورهای خارجی ریزش می‌کنند. فرض کنید شما ۱۰۰ هزار فالور خارجی خریداری کرده اید و بعد از مدتی به یک باره همه آن ها ریزش کنند که در این حالت علاوه بر هدر رفتن سرمایه، پیج اینستاگرام شما دچار افت شدیدی می‌شود و به مراتب از محبوبیتش نیز کاسته می‌شود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که فالوئر خارجی با کیفیت نیز وجود دارد ولی به دلیل گران بودن این نوع فالور ها و همچنین بالا بودن قیمت ارزهای خارجی ، اکثر وب سایت های از سرویس های ارزان و فالورهای بی کیفیت استفاده می‌کنند و هیچ تضمینی بابت ریزش ناگهانی این نوع فالورها به شما نمی‌دهند. در مقابل فالورهای ایرانی تماماً توسط کاربران واقعی ایرانی و بدون دخالت ربات اینستاگرام ساخته می‌شوند و ریزش آن ها به علت واقعی بودن کاملاً طبیعی می‌باشد ولی ما برای رضایت شما مشتری گرامی‌علاوه بر ۱۰ درصد فالور هدیه اولیه، مقدار ریزش را پس از ۴۸ ساعت جبران می‌کنیم.

ربات افزایش فالور اینستاگرام بهتر است یا خرید فالور اینستاگرام؟

ربات اینستاگرام افزایش فالور و خرید فالور اینستاگرام مکمل یکدیگر هستند. بدین صورت که شما با خرید فالوور اینستاگرام به صفحه خود از نظر روانی و بصری اعتبار و محبوبیت می‌بخشید و به دنبال آن با استفاده از ربات افزایش فالور اینستاگرام ، کاربران فعال و علاقه مند به موضوع خود را جذب می‌کنید و هر چه محبوبیت صفحه خود را افزایش دهید، جذب فالور واقعی هم بیشتر خواهد بود.

شما برای افزایش فالور اینستاگرام که فعالیت دارند، نیاز دارید که از این ربات ها استفاده کنید یا خودتان با گوشی شخصی روزانه همان کاری را بکنید که ربات ها انجام می‌دهند از جمله فالو و لایک کردن دیگران و گذاشتن کامنت در زیر پست های بقیه صفحه ها که نیاز به زمان زیادی دارد. اگر زمان کافی برای انجام این کار را ندارید ما پیشنهاد می‌کنیم از ربات های اینستاگرام مخصوص این کار استفاده کنید.

به شدت توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از هک شدن اکانت خود و همچنین شادوبن شدن (محدود شدن از طریق اینستاگرام و به سرچ اینستاگرام راه پیدا نکردن) به جای استفاده از سایت ها و افراد غیر مطمئین ارائه دهنده این سرویس از خدمات اینستاگرام ، خودتان یک نسخه از این ربات ها همانند ربات نینجاگرام را تهیه کنید و بر روی لپ تاپ و یا کامپیتور شخصی خود نصب و اجرا کنید.

نسخه کرک شده ی نینجاگرام نیز در بسیاری از سایت ها قابل خرید و دانلود می‌باشد لازم به ذکر است که بسیاری از سایت های ارائه دهنده ربات اینستاگرام از یک پنل اتوماتیک متصل به نینجاگرام، بر روی سرورهای مجازی استفاده می‌کنند.

 

سوالات متدوال در مورد خرید ممبر تلگرام

انواع افزایش ممبر تلگرام

ممبر مجازی / ممبر فیک

۱- ریزش بسیار کمی دارد مگر تلگرام پاک کند. (ماندگاری بدونه هیچ ریزشی از ۴۰ روز تا ۶۰۰ روز)

۲- ممبر ها هیچ فعالیتی ندارند.

۳- صرفا برای کلاس کاری و اینکه تعداد ممبر های کانال بالا باشد. یعنی برای شما مشتری نمی شوند. به طور غیره مستقیم دیدگاه سایر کاربران را نسبت به کانال شما بهتر می کنند.

ممبر واقعی – از نوع اد اجباری با لفت باز

۱- این ممبر ها هیچ مزایایی ندارد و صرقا به زور وارد کانال شما شده اند .

۲- ممبر ها هیچ فعالیتی ندارند.

ممبر واقعی – از نوع اد اجباری با لفت بسته

۱- ریزش خیلی جزیی می باشد در حد ۲۰ درصد. این کاربر ها هم به زور وارد کانال شما شده اند اما موقتا امکان لفت ندارند.

۲- ممبر ها هیچ فعالیتی ندارند.

۳- صرفا برای کلاس کاری و اینکه تعداد ممبر های کانال باشد. یعنی برای شما مشتری نمی شوند.

 

با توجه به اوپن سورس بودن تلگرام و مطابق شرایط تلگرام  هر شخص یا شرکتی میتواند ظاهر و امکانات تلگرام را تغیر و به اسم خود منتشر کند از این قبیل شرکت ها  میتوان به تلگرام فارسی، موبوگرام و … اشاره کرد به این تلگرام ها  ” تلگرام غیره رسمی ”  گفته می شود.

خوب نکته کار اینجا است که این تلگرام ها ده هزار بار در کاقه بازار دانلود و بروی گوشی مردم نصب و مردم با آن به تلگرام لاگین شده اند نکته اینجا است این شرکت ها وقتی مردم با ان نرم افزار ها لاگین میکندد اطلاعات دسترسی به آن اکانت رو ذخیره می کندد و پشت پرده با ان اکانت ها افزایش ممبر کانال تلگرام انجام میدهند اینجا است که ممکن است دوستان شما بعضی وقت ها شاکی میشن و میگویند من ناخواگاه جوین بعضی کانال های میشم که خودم اصلا جوین نمیشم . خوب تا حالا فهمیدم یه سری از این نرم افزارهای تلگرام یه اتفاقاتی پشت پرده آن اتفاق میفتد.

اد اجباری با لفت باز :

بعضی از سایت ها زمان افزایش ممبر کانال تلگرام اینگونه عمل می کنند که اگر شما مثلا ۵۰۰ ممبر خریداری کنید به تعداد ۵۰۰ نفر از کسانی که  تلگرام غیره رسمی دارند را به صورت ناخود آگاه و بدونه اطلاع جوین کانال شما می کنند. و تعداد ۵۰۰ نقر ممبر واقعی و ادم واقعی به کانال شما اضافه می کنند.

اما نکته غم انگیز این افزایش ممبر کانال تلگرام این است که این ادم ها بیچاره بدونه اطلاع از این که اکانت اینها دست آن شرکت ها می باشد جوین کانال شما شده اند و بعد از۷ یا ۸ ساعت قریب به ۹۰ درصد شان هر جور شده از کانال لفت میدن و بعضی وقت ها کار به فحش ناموسی می کشد که چرا من را به کانال  اضاقه می کنند.

در این روش چون شرکت ها روزانه کاربران خود را به ۱۰۰ ها کانال جوین می کنند و دید کاربران خیلی بد شده و حتی خیلی ها تلگرام خود را نیز غیره قعال می کنند. به زبان دیگر کاربرانی که تلگرام های غیرع رسمی را نصب کرده اند  شکار شده اند و از ان ها برای افزایش ممبر استفاده می شود.

پیشنهاد میشود از این ممبر ها نخریند چون سایت های ارائه دهنده این نوع ممبر ها هیچ ضمانتی در مقابل لفت ندارند.

درباره لیان سین

لیان سین بزرگترین سایت خرید خدمات تلگرام مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و ارزان ترین قیمت ، افزایش محبوبیت کانال شما را تضمین کند.

با ما دیده شوید

ما را دنبال کنید

https://yoozstore.ir
https://yoozstore.ir
https://yoozstore.ir
https://yoozstore.ir

برترین و ارزان ترین پنل خدمات شبکه های اجتماعی

نشان های اعتماد

https://lianseen.ir